mandag den 6. oktober 2014

Illustrations, karate på Nordkraft, Kundalini workshop med Nicoline Topholt weekend.

Mandag aften. Træt og fyldt af oplevelser. 
Weekenden har stået på en blanding af gode oplevelser. 

Jeg har fået illustreret lidt nye tegninger og har nydt det i fulde drag. Dejligt igen at være kommet igang. Det giver sådan en god energi og jeg glemmer fuldstændig tiden. Skønt :)

Mindstebarnet, der er 5 år, har været til sit første karate stævne. Han går til karate på Nordkraft i Aalborg som afholdt karatesrævne i lørdags. Stolt, underholdt mor og storesøster og mega stolt karate dreng med ny sej t-shirt og flot medajle. 

Søndag var jeg til kundalini workshop med Nicoline Topholt. Mit første live møde med denne anderledes yoga form. Meget spændende og lidt grænseoverskridende den første gang at skulle fremsige mantra højt med andre kvinder man ikke kender, men det forvandlede sig til en skøn samhørighedsfølelse. Den stod også på mere "almindelig" yoga, der har givet lidt ømheder idag :) En dejlig oplevelse at afprøve denne form for yoga. 
Jeg glæder mig meget til at afprøve mere Kundalini Yoga her hjemme. 




Nu vil jeg drikke min aften te og gå tidlig i seng. Sov godt :)

#kundaliniyoga #nicolonetopholt #karate #nordkraft #illustrationer #godtmentrætnu 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar